Geoblog.pl    bakipaki    Podróże    bakipaki2010    Singapur

Singapur

Singapur, Singapore

Dzisiaj jest nasz przedostatni dzień w Singapurze. Dlatego żeby nie marnować czasu wstaliśmy wcześniej i udaliśmy się na wyspę Sentosa. Wyspa jest celem weekendowych wypadów mieszkańców Singapuru. Oferuje pełno atrakcji zarówno dla dzieci jak i dorosłych.

Na Sentosie można się dostać na wiele sposobów, my wybraliśmy kolejkę linową. Z niej są bardzo ładne widoki na miasto i port.

Wykupiliśmy sobie pakiet w którym był przejazd kolejką linową, zwiedzane Underwater World i Butterfly Park & Insect Kingdom.

Underwater World to jeden z najczęściej odwiedzanych obiektów na Santosie. Przez przezroczysty tunel o długości 83m sunie się na ruchomym pasie i ogląda przepływające nas głowami rekiny, płaszczki, węgorze i inne zwierzęta morskie. W mniejszych zbiornikach można zobaczyć naprawdę nietypowe ryby i stworzenia żyjące w wodach. W niektórych punktach można dotknąć, pływającą płaszczkę albo inną ciekawą rybę.

Następnie udaliśmy się do Butterfly Park & Insect Kingdom gdzie widzieliśmy bardzo dużo gatunków motyli latającymi nad naszymi głowami.

Po wyspie można poruszać się pieszo albo darmowymi autobusami które często kursują.

Niestety wszystkie atrakcje oferowane na wyspie są dość kosztowne.

Dlatego udaliśmy się za zwiedzanie Little Indii.

Wieczorem pojechaliśmy na China Town licząc, że uda nam się dostać na jakiś nocny targ. Jednak po dotarciu okazało się, że już wszystko jest zamykane (21:00). Po krótkim spacerze po tej dzielnicy udaliśmy się do hostelu.