Geoblog.pl    bakipaki    Podróże    bakipaki2011    Dzień 23

Dzień 23

Tajlandia, Koh Lanta

Aby nie marnować dnia z samego rana udaliśmy się skuterkiem na zwiedzanie wsypy. Niestety zdecydowana większość zarówno sklepów jak i restauracji jest pozamykana nawet niektóre stacje benzynowe i hotele są zamknięte.

Jazda na skuterze jest całkowicie bezpieczna, gdyż ruch na ulicach jest bardzo niewielki. Tylko trzeba pamiętać, że ruch tutaj jest lewostronny (czasami zdarzało nam się jechać pod prąd) :] Udało się nam objechać całą wyspę na około, zajęło nam to ok. 2h z kilkoma przystankami.

Wyspa jest ładna z ciekawą roślinnością i pięknymi widokami. Jednak jeżeli ktoś szuka rozrywki to z pewnością tutaj jej nie znajdzie.

Chcieliśmy wykupić wycieczkę jednodniową (nurkowanie z maskami) na 4 wyspy m.in. Phi Phi i wyspa James Bonda jednak się okazało, że poza sezonem takich wypraw nie organizują. Jest jednak możliwość nurkowania na innych 4 wyspach gdzie można dopłynąć długą łodzią bo szybkie pływają tylko w sezonie. Jednak koszt takiej wycieczki jest droższy o 150 batów niż w sezonie. – pierwszy raz spotkaliśmy się, że coś poza sezonem jest droższe, jak do tej pory wszystko było tańsze, włączając to w hotele.

Jedzenie na wyspie jest w takich samych cenach jak w Bangkoku, jednak pamiątki i ubrania są zdecydowanie droższe.